Rusza rozbudowa strefy food court w Magnolia Park

Magnolia Park we Wrocławiu

Rozpoczął się kolejny etap rozbudowy Magnolia Park, w ramach którego strefa food court zostanie przeniesiona i powiększona. W efekcie centrum handlowe zaoferuje klientom największą ofertą restauracyjną we Wrocławiu, z 21 lokalami oraz aż 650 miejscami siedzącymi. Jeszcze w sierpniu do grona popularnych restauracji, takich jak Subway i McDonald’s, dołączy samoobsługowy bar Multifood STP, natomiast we wrześniu – japońsko-koreańska Ohh! Sushi & Grill, turecki Sevi Oriental, a także Vege Life. Za kilka miesięcy swoje lokale w Magnolia Park ponownie otworzą Burger King i KFC.

Rozbudowa strefy food Cort to nie jedyna zmiana w Magnolia Park. Centrum handlowe wzbogaci się także o nowych najemców z branży mody i sportu, którzy otworzą swoje lokale na parterze. Wśród nich znajdą się: marka wysokiej jakości mody męskiej Próchnik, multibrandowa sieć Sizeer, która ma w ofercie produkty takich marek, jak adidas, Nike, Puma, Reebok, Converse czy Lacoste, a także Jack Wolfskin i Adidas. Obecnie trwają pracę nad przygotowaniem nowych lokali dla marki Deichmann oraz drogerii Super-Pharm, które wkrótce zmienią swoją lokalizację. Na parterze w nowej odsłonie otworzył się również sklep Levi’s.

Rozbudowa Magnolia Park rozpoczęła się na początku 2013 r. W ramach prac przygotowawczych zmieniony został układ ruchomych schodów na Placu Niebiańskim, który pozwolił na usprawnienie komunikacji w całej galerii, a także lepszą ekspozycję zlokalizowanych tam sklepów. Niektóre salony zmieniły miejsce lub przeszły remont, otwierając się w nowej odsłonie. Stale poszerza się również grono najemców centrum handlowego. Docelowo, w ramach rozbudowy, Magnolia Park zostanie powiększona łącznie o 20 tys. mkw. Na nowej powierzchni, od strony ulicy Legnickiej, znajdzie się aż 60 nowych sklepów.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi ponad 77,5 tys. mkw., a dalsze inwestycje są właśnie realizowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje m.in. kino i salę zabaw dla dzieci. Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej polskie centra handlowe. Od października 2011 r. za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.