
Salon Desigual
Polska bez wątpienia jest atrakcyjnym rynkiem dla wielu zagranicznych marek planujących ekspansję w regionie. Około 30 nowych sieci handlowych rozpoczęło działalność w Polsce w 2011 r. podają autorzy raportu Retail Barometer across CEE & SEE z firmy Jones Lang LaSalle.
Wśród marek, które pojawiły się na naszym rynku wiele jest ze średniej półki cenowej (GAP, Lindex, Desigual, Dorothy Perkins, Toys “R” Us, Jula), ale także kilka marek luksusowych (Veroni, Rena Lange, Gucci, Bottega Veneta czy izraelska sieć odzieżowa Elie Tahari). LC Waikiki, American Eagle, F&F oraz Marc O’Polo również otworzą wkrótce swoje pierwsze sklepy. Silny popyt ze strony najemców oraz niskie wskaźniki pustostanów w dobrej jakości obiektach handlowych, dodatkowo poparte dobrą kondycją gospodarczą kraju, wskazują na dalszy potencjał rozwoju sektora handlowego w Polsce czytamy w raporcie JLL..
Autorzy raportu dodają także, że Polski rynek handlowy zajmuje wiodącą pozycję w regionie CEE i SEE, przyciągając licznych zagranicznych inwestorów, deweloperów oraz najemców. Nasz kraj charakteryzuje się stabilną gospodarką, optymistycznymi prognozami PKB oraz rosnącymi wskaźnikami siły nabywczej i sprzedaży detalicznej.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.