Wiadomości
Rośnie sprzedaż w centrach handlowych w Polsce

Rośnie wartość sprzedaży w sklepach, punktach usługowych i centrach rozrywki, zlokalizowanych w galeriach handlowych. W 140 obiektach, monitorowanych przez Retail Institute, obroty w czerwcu w stosunku do maja wzrosły o 26,4 procent, pozostając jednak o -14,9 proc. niższe od osiąganych w czerwcu 2019 roku. Właściciele centrów handlowych finalizują porozumienia z najemcami i podliczają koszty pandemii.
więcej Rośnie sprzedaż w centrach handlowych w PolsceKategoria: Wiadomości
Startuje budowa Lidla w Vis à Vis Łódź

Nowy najemca Vis à Vis Łódź – Lidl Polska, wybrał Generalnego Wykonawcę inwestycji, odpowiedzialnego za budowę lokalu marki w łódzkim street mall. Wyłoniona w przetargu firma pierwsze prace budowlane rozpocznie na początku sierpnia br. Nowy operator spożywczy wynajął w Vis à Vis Łódź powierzchnię ponad 2 000 mkw. a swoich pierwszych klientów powita zimą 2020/2021.
więcej Startuje budowa Lidla w Vis à Vis ŁódźKategoria: Wiadomości
Trei z nowym gruntem pod Vendo Park w Skarżysku-Kamiennej

Deweloper Trei Real Estate Poland zakupił działkę o powierzchni 4,43 ha w Skarżysku-Kamiennej, gdzie powstanie pierwszy obiekt sieci Vendo Park w województwie świętokrzyskim. Początek prac budowlanych planowany jest na II kwartał 2021 roku.
więcej Trei z nowym gruntem pod Vendo Park w Skarżysku-KamiennejKategoria: Wiadomości
Rośnie też liczba klientów i sprzedaż w outletach FACTORY
Rośnie wartość sprzedaży w outletach FACTORY w Polsce, zarządzanych przez NEINVER, wiodącego operatora tego segmentu w Europie i lidera rynku w Polsce oraz Hiszpanii. Rośnie też liczba klientów, a istotne zmiany głównych wskaźników po ponownym otwarciu, obserwowane są niemal z tygodnia na tydzień. Odwiedzający w pięciu outletach w Warszawie (Annopol i Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach wydali w maju ponad 50 mln złotych. Na zakupy do FACTORY ruszyło 650 tysięcy osób.
więcej Rośnie też liczba klientów i sprzedaż w outletach FACTORYKategoria: Wiadomości
Koniec prac konstrukcyjnych w ełckiej Karuzeli

18 czerwca br. odbyła się uroczystość zawieszenia wiechy na budynku centrum handlowego Karuzela w Ełku. Oznacza to zakończenie prac konstrukcyjnych w ramach inwestycji. Obiekt zostanie otwarty zgodnie z planem na przełomie października i listopada br. Generalnym wykonawcą jest CFE Polska.
więcej Koniec prac konstrukcyjnych w ełckiej KaruzeliKategoria: Wiadomości
Co trzeci Polak robi zakupy online częściej niż przed pandemią
Przed wybuchem pandemii koronawirusa prawie 70% osób korzystających z internetu przynajmniej raz w miesiącu dokonywało zakupów online. Co trzeci badany przyznaje, że na początku tego okresu korzystał z e-commerce częściej niż do tej pory, a 6% zrobiło zakupy w sieci po raz pierwszy – wynika z badania zrealizowanego przez agencję Catchers za pośrednictwem panelu badawczego Ariadna.
więcej Co trzeci Polak robi zakupy online częściej niż przed pandemiąKategoria: Wiadomości
Czas na digitalizację centrów handlowych

Od dłuższego czasu dostrzegamy ogromną potrzebę stworzenia przestrzeni omnichannel po stronie projektów handlowych i to w szerokim zakresie. Kilkanaście lat temu, ze względu na wysoki popyt, wystarczyło być właścicielem obiektu handlowego – niepotrzebne były dodatkowe aktywności.
więcej Czas na digitalizację centrów handlowychKategoria: Wiadomości
79% Polaków czuje się bezpiecznie w galeriach handlowych
Klienci chętnie wracają do zakupów stacjonarnych i czują się podczas nich bezpiecznie - takie wnioski płyną z najnowszego badania nastrojów konsumenckich agencji badawczej Inquiry. O odpowiedzialne zachowanie podczas wizyty w galeriach handlowych, u fryzjera, na siłowni, restauracji i kinie apeluje branża centrów handlowych w kampanii społecznej “Bezpieczeństwo - kupuję to!”.
więcej 79% Polaków czuje się bezpiecznie w galeriach handlowychKategoria: Wiadomości
Outlety i centra convenience wracają do życia
Średnio ponad 80% w przypadku outletów i nawet 90% (a czasem nawet 100%) w przypadku centrów convenience – tyle, w porównaniu z ubiegłym rokiem, wynosi liczba klientów tych obiektów po tym, jak na początku maja rząd odmroził działalność galerii handlowych. Tak pozytywne rezultaty wynikają z faktu, że ten typ centrów stanowi destynację zakupową samą w sobie, oferując przy tym ograniczoną liczbą opcji spędzania wolnego czasu. A to, paradoksalnie, pracuje teraz na popularność centrów wyprzedażowych i convenience wśród klientów.
więcej Outlety i centra convenience wracają do życiaKategoria: Wiadomości
Park Handlowy Albatros zmienia właściciela
Na początku czerwca, w imieniu niemieckiego prywatnego funduszu, został sfinalizowany proces sprzedaży Parku Handlowego Albatros w Kołobrzegu. Nowym właścicielem został inwestor z kapitałem francuskim. Knight Frank od 2013 roku pełnił funkcję zarządcy centrum, asset managera, był też odpowiedzialny za rekomercjalizację oraz sprzedaż obiektu.
więcej Park Handlowy Albatros zmienia właścicielaKategoria: Wiadomości