Marki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie. Ich łączna powierzchnia najmu to 258 mkw. Jedna z najbardziej atrakcyjnych handlowych lokalizacji w regionie pozostaje wynajęta w 100 procentach.
Trzej dotychczasowi najemcy CH Zakopianka przedłużyli umowy najmu. Te marki to sklep z odzieżą sportową 4F, Centrum Wina, w którym klienci znajdą bogatą kolekcje win oraz luksusowych alkoholi z całego świata, oraz salon operatora komórkowego Play.
Wybierane przez naszych klientów marki zdecydowały się zostać z nami na dłużej. To dla nas bardzo dobra informacja. Tym samym Zakopianka pozostaje wynajęta w 100 procentach, a klienci odwiedzający Centrum mogą korzystać ze zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej – komentuje Elżbieta Popławska, Asset Manager, EPP.
W sklepie marki 4F w Zakopiance, którego powierzchnia wynosi 147 mkw., klienci znajdą najnowszą kolekcję wysokiej klasy odzieży sportowej i akcesoriów. Kolejnym najemcą, który przedłużył umowę najmu z 51 mkw. powierzchni, jest Centrum Wina. Dzięki współpracy z najbardziej poważanymi dostawcami na świecie, salon oferuje niezrównany wybór win pochodzących m.in. od przedstawicieli prestiżowego stowarzyszenia rodzin winiarskich – Primum Familiae Vini. Salon Play w PH Zakopianka, zajmujący natomiast powierzchnię 60 mkw., szczyci się ofertą telefonów komórkowych i umożliwia klientom dostęp do różnych pakietów abonamentowych operatora.
Dokładamy wszelkich starań, aby Zakopianka była przyjaznym miejscem dla naszych klientów. Dlatego poza bogatą ofertą handlową i usługową, wprowadzamy liczne udogodnienia. Między innymi w ostatnim czasie dwa miejsca parkingowe wzbogaciliśmy o stacje do ładowania samochodów elektrycznych. Dzięki naszym wysiłkom Zakopianka pozostaje jedną z najchętniej odwiedzanych galerii w Krakowie i w regionie – powiedział Piotr Gajda, Dyrektor Parku Handlowego Zakopianka.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.