PRCH Retail Trends o rozwoju branży

Polska Rada Centrów Handlowych zaprasza menadżerów i specjalistów ds. marketingu, badań rynkowych oraz rozwoju centrów i sieci handlowych na II edycję seminarium PRCH Retail Trends.

18 marca w Warsaw Marriott Hotel zaproszeni eksperci omówią najnowsze treny w zakresie marketingu, badań rynku oraz rozwoju w branży retail. Czynniki te będą miały znaczący wpływ na rozwój branży retail w najbliższych miesiącach. Wśród  prelegentów znajdą się przedstawiciele Tchibo, Roland Berger Strategy Consultants, POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, ToolboxMarketing i wielu innych.

Zagadnienia, które będą poruszane podczas seminarium:

  • Czy hiper i supermarket jest nadal driverem odwiedzin centrów handlowych?
  • Jaki wpływ na strategię sprzedaży i marketingu sieci handlowych ma e-commerce?
  • Nowe kanały sprzedaży i rola centrum handlowego: w jaki sposób centra handlowe dostosowują się do nowych zachowań zakupowych takich jak zakupy online
  • Trendy: Corporate Responsibility, Zrównoważony rozwój w Tchibo
  • Czy małe jest piękne? Szansy i zagrożenia w rozwoju centrów i sieci handlowych w małych miastach
  • Trendy i dynamika rozwoju branży centrów handlowych w Polsce. Prezentacja i dyskusja dot. Raportu H2 2012 r. opracowanego przez PRCH Retail Research Forum

Więcej informacji: www.prch.org.pl.

Źródło: PRCH

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.