Turawa Park podsumowuje miniony rok

CH Turawa Park

W 2015 roku obroty Centrum Handlowego Turawa Park w porównaniu z rokiem 2014 wzrosły o 12 proc., a odwiedzalność zwiększyła się o 9 proc. Ponadto do centrum dołączyły kolejne marki, a wielu najemców zadeklarowało swoją obecność na dłużej.  

Wśród najemców, którzy w 2015 roku przedłużyli umowy najmu jest Rossmann, Deichmann, C&A, GUTY, Reserved, Mohito, CROPP, House i Takko Fashion, przy czym Deichmann, Reserved i Mohito powiększyły jednocześnie swoje lokale.  

W 2015 roku galeria pozyskała także marki Naleśniki Happy i Reporter Young, a w 2016 roku do grona najemców dołączą salon Sinsay i klub fitness Calypso.  

W ciągu ostatnich pięciu lat odwiedzalność Centrum Handlowego Turawa Park wzrosła o 38 proc.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.