Optymalną lokalizacją dla centrów outlet są duże aglomeracje

Barbara Topolska, dyrektor generalna Neinver Polska

W drugiej części rozmowy z Barbarą Topolską, dyrektor generalną Neinver Polska pytamy czy tylko duże miasta są odpowiednimi lokalizacjami dla centrów outlet oraz jakie akcje marketingowe prowadzi Neinver aby przyciągnąć klientów do swoich centów wyprzedażowych.

Czy tylko duże miasta są odpowiednimi lokalizacjami dla centrów outlet?

Centra outlet na całym świecie są zlokalizowane na obrzeżach dużych miast i aglomeracji – przede wszystkim dlatego, by nie konkurowały wprost z regularnymi centrami handlowymi i ich bieżącymi kolekcjami. Dodatkowym czynnikiem jest oczywiście potencjał nabywczy, który we wszystkich większych miastach jest wyższy, niż w mniejszych miejscowościach. Nie bez znaczeni jest również sieć infrastruktury drogowej oraz fakt, że centra outelt są towarowane przez sieci handlowe asortymentem pochodzącym ze znajdujących się w danym regionie centrów handlowych. Optymalną lokalizacją dla centrów outlet jest zatem aglomeracja, która gwarantuje dobre zatowarowanie, odpowiedni popyt i dostępność.

Centra outlet nierzadko kojarzą się przeciętnym konsumentom niezbyt pozytywnie, tymczasem coraz częściej przyciągają do grona swych najemców  marki  z segmentu Premium. Jakie akcje marketingowe prowadzone są aby zmienić postrzeganie obiektu wśród potencjalnych klientów?

Nasza strategii komunikacji centrów outlet Factory jest oparta na haśle MANIFEST YOUR STYLE. Istotą naszych działań jest dotarcie do konsumentów z komunikatem, że centra Factory dają im gwarancję zachowania i prezentowania własnego, unikalnego stylu. Stylu, który jest ponadczasowy i nie przemija. Jest również dostępny – dzięki całorocznej obniżce cen markowych produktów. Głównym benefitem naszej marki jest zatem nie tylko gwarancja niższej ceny i marek, ale również pozytywne emocje związane z kreowaniem i promowaniem własnego wizerunku. Żeby osiągnąć nasze założenia marketingowe – angażujemy naszych klientów. Przykładem takiego działania jest trwająca właśnie kampania wiosennej, której bohaterem są ludzie – mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Poznania i Krakowa. Część z nich została wytypowana do udziału w kampanii w internetowym castingu, innych – dostrzegł na ulicy nasz fotograf i stylista. Wszystkie osoby będące bohaterami naszej kampanii występujące na bilbordach – wzięły udział w sesji fotograficznej w swoich własnych stylizacjach, nie zmienialiśmy niczego, chcąc podkreślić ich niepowtarzalny styl. Kampania toczy się również w Internecie, gdzie jesteśmy aktywni na profilu facebook, prowadzimy również bloga pisanego przez stylistę i znaną blogerkę. Jesteśmy zatem blisko naszych klientów – ta bliskość – powoduje, że my lepiej znamy potrzeby naszych klientów, a oni – coraz lepiej rozumieją ofertę Factory.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.