Nowe oblicze Galerii Krakowskiej

W związku z 10. urodzinami, centrum zyska nowe oblicze. W galerii pojawią się nowe marki, także z sektora premium m.in. Rolex, Tommy Hilfiger, Laurel, Kiko Milano, O’Bag, Gant, Mohito czy Sinsay. Ponadto obiekt wprowadza zmiany na pasażach.

Podczas zmian galerię wyposażono w tzw. nowe media. Na pasażach zostały ustawione infokioski, które posiadają interaktywne plany pasażu połączone z pełną informacją na temat oferty sklepowej i promocji. Stąd też centrum rozciągnęło strefę Wi-Fi na wszystkie pasaże, parking oraz część placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

W Galerii Krakowskiej pojawił się również selfie box, dzięki czemu klienci mogą bezpłatnie zrobić pamiątkowe zdjęcia. Powstaną także strefy wypoczynku dla klientów. Dodatkowo na interaktywnym placu zabaw, z rzutnika wyświetlana będzie projekcja gier.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.