Nietypowa akcja Silesia City Center

Jak zachęcić klientów największego centrum handlowego na Śląsku do jesiennych zakupów? Rozdając 450 prawdziwych brylantów. Na tak nietypową kampanię zdecydowała się katowicka Silesia City Center, która od 1 września realizuje kampanię „Brylantowa Silesia”.

Akcja zorganizowana przez Silesia City Center trwa 30 dni, od 1 września. Angażuje ona w zabawę zarówno klientów Silesia City Center, jak również firmy najmujące powierzchnię w centrum.

Do tej pory w Silesii rozdano ponad 100 brylantów. Kolejne 300 czeka na kobiety gotowe „oszronić” się tej jesieni.

Patronem medialnym „Brylantowej Silesii” jest radio Złote Przeboje. Akcję wspiera kampania reklamowa na outdoorze, w Internecie oraz w prasie.

Silesia City Center to największe na Górnym Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowo–rozrywkowe. Powierzchnia obiektu to 66 tys. mkw. Oferta Silesia City Center to 250 sklepów, punktów usługowo–handlowych, kawiarni i restauracji. Cały kompleks położony jest na terenach zrewitalizowanych po dawnej kopalni „Gottwald”.

Źródło: Silesia City Center

Średnia ocena

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.