Handel: Promocje nadal przyciągają klientów

88 proc. konsumentów podczas wizyty w sklepie albo w internecie zwraca uwagę na oferty promocyjne. Takie wnioski płyną z badania firmy ARC Rynek i Opinia – pisze Rzeczpospolita.

Niemal co czwarty badany mówi, ze wybiera często promowane marki, nawet jeśli wcześniej z nich nie korzystał.
Mimo dużej częstotliwości akcji promocyjnych konsumenci deklarują, że nie są nimi znudzeni. Ponad połowa badanych wskazuje, ze wciąż są promocje, które ich pozytywnie zaskakują, a dzięki dużemu wyborowi zawsze mogą znaleźć ofertę, która przypadnie im do gustu. 52 proc. nie zgadza się ze stwierdzeniem, że promocji jest na tyle dużo, ze nie zwraca się na nie uwagi.

Źródło: Rzeczpospolita

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.