Galeria Raj: 25 proc. wzrost footfallu w 4 kwartale 2015 r.

Galeria Raj

Otwarcia takich sklepów jak: Bricomarché, Media Ekspert, Jysk czy Medicine  spowodowały, że zlokalizowana w Dębicy Galeria Raj w IV kwartale 2015 roku odnotowała ponad 25 proc. wzrost odwiedzalności klientów.

- Rekordowy wynik w 2015 roku zanotowaliśmy w grudniu. W tym miesiącu do galerii przyszło ponad 30 proc. więcej klientów niż w ubiegłym roku. W 2016 roku planujemy wprowadzić kolejne marki. – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupy.

Mimo okresu sprzyjającego świątecznym zakupom, Experian FootFall Indeks Polska w pierwszych tygodniach grudnia 2015 roku miał tendencję spadkową. Trend roczny  wskaźnika odwiedzalności utrzymywał się na prawie identycznym poziomie co w 2014 roku. Żaden z miesięcznych indeksów minionego roku nie osiągnął wyniku wyższego niż 10,7 proc. Niezbyt imponujące wyniki ogólnopolskiego wskaźnika FootFall są spowodowane nowymi kanałami dystrybucji np.: zwiększeniem popularności portali aukcyjnych, które błyskawicznie reagują na potrzeby konsumentów.

Galeria Raj w Dębicy działa od 1999 roku. Oferuje klientom takie marki jak CCC, Deichmann, Rossmann, Pepco, Orsay, Medicine, Cotton Club, Quiosque, Top Secret, Coccodrillo, 5.10.15, Media Expert, Bricomarché „dom i ogród”, JYSK, a także małe butiki lokalnych firm i punkty usługowe. Swoją działalność prowadzi tu również Kaufland. Właścicielem Galerii Raj w Dębicy jest - funkcjonująca od 1997 roku na rynku nieruchomości komercyjnych – IVS Grupa. Inwestor specjalizuje się w budowie centrów handlowych realizując projekty w mniejszych aglomeracjach miejskich.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.