
Centrum handlowe Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim zakończyło pierwsze półrocze 2018 roku wyraźnym wzrostem footfallu i sprzedaży. Tylko w ciągu sześciu pierwszych miesięcy, galerię odwiedziło ponad 2 mln. 241 tys. osób. To blisko 20 tys. klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
W pierwszym półroczu 2018 roku, centrum handlowe Focus Mall odnotowało wzrost obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich spowodowanych zakazem handlu w wybrane niedziele. W tym okresie, najemcy centrum zanotowali wzrost sprzedaży nawet o 60 proc. Najwyższe wzrosty obrotów osiągnęły sieci z branży wyposażenia wnętrz i usług. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, rekomercjalizacji, skutecznych działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania.
Właściciel obiektu, NEPI Rockcastle, konsekwentnie poszerza jego propozycję handlową. W I kwartale tego roku do grona najemców dołączył sklep z segmentu mody damskiej, marka Sinsay. W efekcie transakcji Focus Mall jest jednym z nielicznych obiektów handlowych w województwie łódzkim, które oferuje kompletne portfolio marek z grupy LPP. Należy nadmienić, że cześć usługową centrum dopełnił salon kosmetyczny Etereo, a także NeoNail i Lotto.
Największą inwestycją w I półroczu tego roku jest trwająca od kwietnia modernizacja strefy gastronomicznej. Na blisko 450 mkw. powierzchni pojawią się dodatkowe siedziska i stoły. Goście będą mieli również możliwość ładowania urządzeń mobilnych. Co ważne, przebudowa prowadzona jest w godzinach zamknięcia galerii, dzięki czemu, realizacja nie ma wpływu na komfort odwiedzających i funkcjonowanie obiektu.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.