Dino - otwarcia sklepów w 2017 roku

Dino Polska S.A., jedna z rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, otworzyła w 2017 roku 147 nowych sklepów wobec 123 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 20 proc. rok do roku. W samym IV kwartale sieć uruchomiła 57 sklepów i według stanu na 31 grudnia 2017 liczy już 775 placówek.

W 2017 r. sieć Dino otworzyła 147 sklepów w 12 województwach. Całkowita powierzchnia sali sprzedaży przekroczyła na koniec 2017 r. 295 tys. metrów kwadratowych i była o 23,8 proc. większa niż rok wcześniej. Dynamicznie rośnie liczba pracowników. Zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2017 r. 12,9 tys. osób, podczas gdy w 2016 r. było to 10,6 tys.

Spółka jest właścicielem zdecydowanej większości gruntów i nieruchomości, w których zlokalizowane są sklepy Dino. Umożliwiło to szybki rozwój sieci Dino na przestrzeni ostatnich lat i dynamiczny wzrost liczby sklepów ze 111 w 2010 roku, do 775 sklepów na koniec grudnia 2017. Średnioterminowym celem strategicznym Spółki jest przekroczenie liczby 1200 sklepów nie później niż do końca 2020 r.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.