Centra handlowe stawiają na ofertę dla rodzin

Chcąc przyciągnąć rodziny z dziećmi, centra handlowe stawiają na rozrywkę i gastronomię. Jednako tym, czy osiągną sukces zdecyduje oferta, która musi być na najwyższym poziomie.

Weekendowe wizyty w centrach handlowych jeszcze do niedawna były jedną z ulubionych rozrywek wielu Polaków, którzy odwiedzali je całymi rodzinami. Po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele, klienci zmienili swoje przyzwyczajenia i jak wynika z badania Havas Media Group, niedziele spędzają na spacerach lub przed telewizorami. Centra handlowe są otwarte we wszystkie niedziele, bo ich oferta to nie tylko sklepy i punkty usługowe, ale również rozrywka i gastronomia. Kłopot w tym, że wielu klientów utożsamia je  jedynie z handlem. Dlatego zachęcenie rodzin do odwiedzenia centrów w niedziele, jest w tej chwili nie lada wyzwaniem. 

W wielu galeriach handlowych znajdują się kina, kręgielnie, sale zabaw. Centra organizują koncerty, wystawy i inne wydarzenia rozrywkowe. Jednak które przyciągnie więcej rodzin z dziećmi, zależy od kilku czynników.

Badanie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przeprowadzone przez Colliers International, Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) i panel badawczy Ariadna pokazuje, że do najważniejszych kryteriów wyboru centrum na spędzenie w nim czasu z dzieckiem należą: lokalizacja, wygodny parking oraz oferta rekreacyjna.

- Konsument musi mieć powód, dla którego chce odwiedzić dane centrum handlowe. Dlatego w rywalizacji o małego klienta wygrywają te, które wprowadzają nowe marki i koncepty rozrywkowo-rekreacyjne– ­komentuje Katarzyna Michnikowska, Dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku Colliers International.

Jak pokazuje badanie Colliers International, Blue City ma największą w Warszawie ofertę atrakcji dla dzieci. Jednak nie spoczywa na laurach i chce mieć też najlepszą.

Blue City to nie tylko centrum handlowe, ale również centrum rozrywki rodzinnej. Dlatego  wciąż zaspokajamy rosnące wymagania i potrzeby rodzin z dziećmi. Nie tylko podnosimy jakość oferowanej przez nas rozrywki, ale wciąż wprowadzamy nowe atrakcje. To właśnie dobra, przyjazna rodzinom, kompleksowa oferta stanowi o wyborze centrum – mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Blue City.

W centrum, po wielkich zmianach, wkrótce zostanie otwarta jedna z największych w Warszawie sal zabaw dla dzieci Inca Play, w której znajdą się atestowane konstrukcje pozwalające rodzicom bawić się razem z dziećmi. W sali na dzieci czekać będą edukacyjne zabawy związane z ekologią, zwierzętami i roślinnością oraz takie atrakcje jak: las z rur piankowych, zbudowana z dużych kul piramida do wspinaczki czy  piracki statek. Ciekawym miejscem będą niespotykane gdzie indziej tematyczne pokoje urodzinowe.

Dobrą, rodzinną rozrywkę zapewni TEPfactor, czyli specjalnie zaplanowana przestrzeń, gdzie na rodziców i dzieci czekać będą wyzwania sprawdzające sprawność fizyczną, zręczność i cierpliwość. W centrum otwarte zostanie jedyne w Warszawie kino sieci Helios. Ponadto w przyszłym roku w Blue City powstanie również inna nietypowa atrakcja. Dzieci będą mogły zjechać z górnego piętra centrum na sam dół gigantyczną zjeżdżalnią.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.