CH Pruchnicka poszerza swoją ofertę

Grono najemców powstającego w Jarosławiu centrum handlowego, powiększyło się o Tesco, które zajmie w nim 1150 mkw. oraz o EURO RTV AGD zlokalizowane na 800 mkw.

Około 70 proc. całego kompleksu CH Pruchnicka jest już wynajęte. Wśród najemców znajdują się już salony: Jysk o powierzchni 970 mkw. oraz Alei – 800 mkw. W trakcie finalizacji jest również umowa najmu z firmą Abra, wiodącą siecią sklepów meblowych w Polsce, na kolejne 700 mkw powierzchni.

Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania CH Pruchnicka znajdzie się ok. 150 tysięcy osób. Lokalizacja pozytywnie wpływa na rozwój sektora handlu i usług w mieście oraz implikuje powrót do tradycji kupieckich miasta.

CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku, usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia całkowita obiektu to 7 400 mkw, z czego 5 500 mkw. przeznaczonych jest do wynajmu. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia.

Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Do głównych obszarów jej działalności należą: komercjalizacja i rekomercjalizacja centrów handlowych, opracowania koncepcji architektoniczno-handlowych, a także badania rynkowe dla planowanych i istniejących centrów handlowych. Firma reprezentuje również najemców w procesie rozwoju sieci sklepów.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.