Butik planuje zwiększyć sprzedaż o 30 proc.

W 2010 roku sieć Butik Your New Style, która prowadzi 160 sklepów odzieżowych, zakłada wzrost sprzedaży o 30 procent w stosunku do 2009 roku. - W ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost w stosunku do 2008 roku o około 20 procent – mówi na łamach magazynu The City Agnieszka Adamkiewicz, szef ds. rozwoju sieci Butik.

Z sieci odzieżowej lokującej niewielkie placówki przy ulicach handlowych, Butik Your New Style staje się poważnym graczem na rynku najemców centrów i galerii. – W ub.r. zaistnieliśmy m.in. w Galerii Bałtyckiej, Galerii Graffica w Rzeszowie i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. W sumie uruchomiliśmy 15 sklepów w najlepszych centrach w kraju. W tym roku będziemy kontynuować ten rozwój – zapowiada Adamkiewicz.

W tym roku firma chce otworzyć ok. 40 sklepów, w większej mierze w galeriach handlowych. Właśnie negocjuje umowy. - Miast, w których chcemy zaistnieć, jest jeszcze wiele. Według naszych analiz, Butik może mieć na terenie Polski nawet 300 sklepów – podsumowuje.

Trend & Fashion Group, właściciel marki Butik Your New Style, jest polską firmą, budowaną na bazie własnego kapitału. Pierwszy sklep Butik powstał w 2001 roku w KDT przy Placu Defilad w Warszawie. W latach 2001-2003 powstawało kilka sklepów rocznie. Od początku 2004 roku, przy sieci liczącej ok.15 salonów, nastąpił znaczący wzrost otwarć na średnim poziomie 40 rocznie. Pod koniec 2006 roku marka liczyła już ok. 130 placówek, a na koniec 2009 roku – 165, przy czym łączna powierzchnia sprzedażowa w Polsce stanowiła 12 600 mkw. W tym czasie istniały 32 salony własne i 128 franczyzowych.

Źródło: Thecity.com.pl

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.