Atrium Copernicus z sukcesem zamyka 2015 rok

Atrium Copernicus w Toruniu

Zakończenie rozbudowy, rewitalizacja starszej części obiektu i ponad 30-procentowy wzrost odwiedzalności - to najważniejsze wydarzenia 2015 roku dla toruńskiego centrum handlowego Atrium Copernicus.

Atrium Copernicus działa na toruńskim rynku od 2005 roku. W marcu zakończył się proces jego rozbudowy, dzięki któremu obiekt zyskał dodatkowe 17 300 mkw. powierzchni handlowej. Obecnie centrum liczy 47 000 mkw. GLA oraz posiada 144 lokale handlowo - usługowe.

W rozbudowanym Atrium Copernicus znalazły się marki, z których część zadebiutowała w regionie, m.in. pierwszy w mieście salon sieci Decathlon. Rozwinięta została również strefa rozrywkowo - rekreacyjna, gdzie pojawiła się np. sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta, licząca ponad 730 mkw. Z kolei powiększony parking oferuje klientom 1470 miejsc postojowych.

Wielu z najemców zdecydowało się zwiększyć istniejące sklepy lub relokować swoją działalność na nową, większą powierzchnię, wykorzystując potencjał zmian zachodzących w obiekcie. Z możliwości tej skorzystały takie sieci, jak np. LPP z markami Reserved, House, Cropp, Home & You oraz Carry czy  Monnari. W obiekcie pojawiło się też wielu nowych najemców, m.in. Sephora, Sinsay, Mohito, KappAhl, iDream (Apple), Villeroy & Boch czy restauracja McDonalds. Część z nich otwierając lokal w Atrium Copernicus debiutuje na toruńskim rynku, jak m.in. New Balance, Sneakers by Distance czy ATab.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.