
Galeria Raj
Otwarcia takich sklepów jak: Bricomarché, Media Ekspert, Jysk czy Medicine spowodowały, że zlokalizowana w Dębicy Galeria Raj w IV kwartale 2015 roku odnotowała ponad 25 proc. wzrost odwiedzalności klientów.
- Rekordowy wynik w 2015 roku zanotowaliśmy w grudniu. W tym miesiącu do galerii przyszło ponad 30 proc. więcej klientów niż w ubiegłym roku. W 2016 roku planujemy wprowadzić kolejne marki. Jednym z przykładów jest podpisana niedawno umowa najmu z siecią Martes Sport – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupy.
Mimo okresu sprzyjającego świątecznym zakupom, Experian FootFall Indeks Polska w pierwszych tygodniach grudnia 2015 roku miał tendencję spadkową. Trend roczny wskaźnika odwiedzalności utrzymywał się na prawie identycznym poziomie co w 2014 roku. Żaden z miesięcznych indeksów minionego roku nie osiągnął wyniku wyższego niż 10,7 proc. Niezbyt imponujące wyniki ogólnopolskiego wskaźnika FootFall są spowodowane nowymi kanałami dystrybucji np.: zwiększeniem popularności portali aukcyjnych, które błyskawicznie reagują na potrzeby konsumentów.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.