Redan: wzrost sprzedaży i rozszerzenie oferty sklepu on-line

W I półroczu 2012 r. Grupa Kapitałowa Redan rozszerzyła ofertę sklepu internetowego Top Secret o nowe grupy artykułów. E-commerce nadal odnotowuje dobre wyniki, w pierwszych sześciu miesiącach roku sprzedaż wzrosła o 88 proc. w porównaniu do I półrocza 2011 r.

Przyjęta dla części modowej Redan strategia „Express Yourself ” do tej pory realizowana była w oparciu o marki Top Secret, Troll i Drywash. Kolejnym krokiem jest poszerzenie oferty i budowanie „Świata Top Secret” w oparciu o dodatkowe, spójne z dotychczasowymi, grupy asortymentowe.

Na początek do sprzedaży on-line wprowadzono nowe kategorie produktów z grupy „bielizna” i „home”. Zostały one wybrane w oparciu o kryteria spójności z markami modowymi, wynikające ze strategii Express Yourself oraz ich potencjał sprzedażowy. W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny i rajstop znajdują się oferowane pod marką Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 470 sklepów.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.