Próchnik chce rozwijać sprzedaż internetową

Próchnik zapowiada, że większość środków marketingowych będzie przeznaczane na rozwój kanału internetowego. Zaznacza też, że spółka ostrożnie będzie podchodzić do uruchamiania nowych placówek stacjonarnych, inwestując głównie we wzrost wydajności w już istniejących obiektach - pisze Newseria.pl.

– Przez kilka lat uważałem, że jest to rynek, który jakkolwiek rośnie i ma olbrzymie znaczenie, to w przypadku odzieży męskiej, a w szczególności tej droższej, raczej szybko nie przyniesie interesujących rezultatów. Otwarcie sklepów internetowych Rage Age Próchnika jesienią ubiegłego roku dowiodło, że jednak to założenie należało zweryfikować wcześniej. Te przychody rosną cały czas i myślę, że kanał internetowy w przypadku odzieży jest bardzo ważnym kanałem, dużo ważniejszym, niż uważałem – mówi agencji informacyjnej Newseria Rafał Bauer, prezes zarządu Próchnika.
Spółkę pozytywnie zaskoczył sukces jej e-sklepu. Wprawdzie sprzedaż przekroczyła tylko symboliczne 141 tys. zł, ale od razu na starcie, co jak na debiut jest bardzo dobrym wynikiem.
– Celem, na którym się koncentrujemy, jest konsekwentne zwiększanie sprzedaży w istniejących sklepach i podnoszenie ich rentowności – deklaruje Rafał Bauer. – Nie oznacza to oczywiście, że nie będziemy otwierać nowych lokalizacji, natomiast będziemy podchodzić do tego bardzo ostrożnie i otwierać wyłącznie te, które rokują najlepiej.

Źródło: Newseria.pl

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.