Outlet Park Szczecin skomercjalizowany w 80 proc.

Outlet Park Szczecin.

Nike, Big Star, Mc Arthur, Lancerto, 4F, Puere - to kolejne marki, które pojawią się w Outlet Park Szczecin, pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment.

- Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już 80 proc. powierzchni, trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnego procesu wynajmu, którego efektem jest bardzo ciekawy mix najbardziej rozpoznawalnych marek. Najemcy dostrzegli potrzebę otwarcia sklepu typu outlet w tej części Polski, gdzie do tej pory rynek powierzchni komercyjnej nie stwarzał takiej możliwości - mówi Tomasz Domoń, Senior Leasing Manager w Echo Investment, odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin.

Sklepy marki Nike i Big star będą  dysponować powierzchnią odpowiednio - 750 mkw i 260 mkw. Sklep obuwniczy Mc Arthur zajmie 130 mkw. Salon marki Lancerto specjalizującej się w modzie męskiej będzie zlokalizowany na powierzchni 110 mkw. Sklep firmy 4F produkującej odzież i akcesoria sportowe będzie miał  200 mkw., a 100 mkw. to powierzchnia sklepu firmy Puere  oferującej męskie garnitury.

Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu br. a planowane zakończenie przypadnie na połowę przyszłego roku. Wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA.

 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.