Nowe marki w Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin - wizualizacja.

Adidas, Ecco, Lavard, Atlantic - to kolejne marki, które pojawią się w Outlet Park Szczecin, pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment.

Sklep firmy Adidas będzie zlokalizowany na powierzchni 550 mkw. Sklep firmy Ecco - producenta markowego obuwia - zajmie ponad 160 mkw. Salon firmy Lavard specjalizującej się w eleganckiej modzie męskiej, dysponować będzie powierzchnią blisko 200 mkw. Sklep Atlantic - znanego producenta bielizny dla kobiet i mężczyzn - będzie miał 130 mkw.

Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu br., wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA. Outlet Park Szczecin powstaje w dzielnicy Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest Echo Investment.

Realizacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwsza, trwająca już faza, zakłada powstanie galerii handlowej, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, 7-salowe kino Helios, supermarket „Piotr i Paweł” i sklep elektroniczny. Jej zakończenie zaplanowano na pierwszą połowę 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów.

Powierzchnia wynajmowalna Outlet Park Szczecin to 24 000 mkw., powierzchnia całkowita to 30 200 mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji 1 400 miejsc parkingowych. Koncepcja  architektoniczna obiektu powstała w biurze projektowym Vsf - Creative, natomiast projekt budowlany wykonała pracownia STUDIO A4 ze Szczecina.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.