LPP zapowiada intensywny rozwój w 2012 roku

Firma odzieżowa LPP zwiększy swoją sieć sprzedaży w 2012 roku w większym stopniu niż w 2011 roku, kiedy tempo przyrostu ma wynieść 8-10 proc. W przyszłym roku szacowany przyrost sieci szacowany jest na kilkanaście procent.

- Przyrost sieci będzie w przyszłym roku większy. Biorąc pod uwagę obiekty, których otwarcie jest negocjowane, będzie to kilkanaście procent, a nie 8-10 proc. planowane na ten rok - powiedział Dariusz Pachla, wiceprezes LPP. LPP zakłada, że w 2011 roku wzrost powierzchni sieci sklepów wyniesie około 28 tys. m kw, do 351 tys. metrów kwadratowych.Firma na ten cel przeznaczy około 60 mln zł.Według Dariusza Pachly w przyszłym roku CAPEX będzie wyższy i może wynieść ponad 100 mln zł.

Zysk netto grupy LPP w II kwartale 2011 roku wyniósł prawie 64,2 mln zł - wynika z wyliczeń PAP na podstawie raportu półrocznego spółki. Wynik okazał się być nieznacznie wyższy od konsensusu zakładającego zysk na poziomie 60,7 mln zł. Zysk operacyjny w II kwartale wyniósł prawie 87,8 mln zł i był o 5,2 proc. wyższy od oczekiwań analityków spodziewających się 83,4 mln zł EBIT.

W I połowie 2011 grupa LPP uruchomiła nowe sklepy o łącznej powierzchni około 7,2 tys. mkw., zwiększając całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 322 tys. mkw (866 sklepów), z czego 99,5 tys. mkw. (208 sklepów) poza granicami Polski.

Źródło: PAP

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.