KappAhl intensywnie rozwija się na polskim rynku, kolejne salony niebawem

Salon KappAhl

Szwedzka marka modowa otworzyła 9 nowych placówek w 2011 w Polsce, a kilka kolejnych pojawi się w 2012.Aktualnie KappAhl w Polsce liczy 51 sklepów, zlokalizowanych w centrach handlowych większości dużych i średnich miast w Polsce. W kwietniu do sieci KappAhl dołączą dwa kolejne sklepy - w CH Janki w Jankach pod Warszawą oraz w Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim. Kolejne otwarcia planowane są na jesień 2012.

- Nadal widzimy potencjał do otwierania kolejnych sklepów w Polsce, zwłaszcza w miastach, gdzie nasycenie nowoczesną powierzchnią handlową wciąż jest poniżej średniej krajowej. Cały czas poszukujemy dobrych lokalizacji w istniejących centrach handlowych, o ustabilizowanej pozycji na rynku oraz dobrej ofercie handlowej, mówi Dariusz Zająkała, Prezes Zarządu KappAhl Polska Sp. z o.o.

KappAhl jest siecią sklepów odzieżowych z ponad 380 sklepami i 4 900 pracownikami w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach. KappAhl projektuje i sprzedaje niedrogą modę dla różnych klientów – kobiet, mężczyzn i dzieci – w szczególności skupia się na kobietach w wieku 30-50 lat. KappAhl jako pierwsza sied sklepów odzieżowych uzyskał w 1999 certyfikat środowiskowy. W roku obrotowym 2010/2011 obroty w KappAhl wyniosły 5 mld koron szwedzkich a zysk operacyjny 222 mln koron. KappAhl jest notowany na Nasdaq OMX Stockholm.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.