Inglot otworzył jubileuszowy sklep w Dubaju

Polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła swój czterechsetny salon w Mall of the Emirates w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Dubajski Mall of the Emirates to jedna z największych i najlepszych rozrywkowych galerii handlowych na świecie. Mieści 560 butików najbardziej rozpoznawalnych marek, centrum sztuki, ogromne centrum rozrywkowe, a także kryty stok narciarski z parkiem śnieżnym.

Światowa ekspansja Inglota rozpoczęła się w 2006 r. od sklepu w Kanadzie. Obecnie w 50 krajach na sześciu kontynentach marka ma już 400 salonów, w większości w systemie franczyzowym. Trafiają do nich kosmetyki wyprodukowane w 95 proc. w fabryce w Przemyślu (pozostałe 5 proc. produkcji odbywa się na terenie UE). Firma Inglot istnieje od 25 lat. Początkowo kosmetyki były sprzedawane wyłącznie na stoiskach w galeriach handlowych, które z czasem przerodziły się we własne sklepy. Obecnie Inglot to najbardziej rozpoznawalna na świecie polska marka konsumencka.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.