Elbląskie Ogrody: rozbudowa i nowi najemcy

Elbląskie Ogrody

Swiss, Crux i Orange – to nowe marki, które znajdą się w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu po jego planowanej rozbudowie. Zmodernizowany obiekt pomieści 130 lokali handlowych i usługowych. Otwarcie nowych Ogrodów  planowane jest na 2014 r.

Lokal Swiss o powierzchni 34 mkw. będzie mieścił się w nowej części Ogrodów. Swiss ma ponad 70 butików z zegarkami i biżuterią w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Z kolei salon Crux z męskimi garniturami zajmie 62 mkw. w modernizowanej części centrum. Salon tej polskiej sieci w „Ogrodach” będzie już jej 57 sklepem. Natomiast dla salonu Orange, lidera usług telekomunikacyjnych w Polsce, przeznaczono w elbląskim centrum 88 mkw. Ogólnopolska sieć sprzedaży Orange obejmuje ponad 1,1 tys. punktów w całej Polsce.
Rozbudowywana i modernizowana część Ogrodów jest w ponad połowie skomercjalizowana. Podpisane lub finalizowane są już umowy z kluczowymi operatorami: hipermarketem, marketem elektronicznym, kinem i anchorami modowymi. Obecnie pozyskiwane są marki, które poprzez to centrum zadebiutują w regionie elbląskim. Tak jest właśnie w przypadku pierwszego salonu Swiss w województwie warmińsko-mazurskim czy lokalu Crux. Rozbudowa rozpocznie się jeszcze w tym roku, a otwarcie „Ogrodów” w nowej odsłonie nastąpi w 2014 r. Inwestorem projektu jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe. Komercjalizację wspiera także CBRE. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA.
W „Ogrodach” znajdą się między innymi: Carrefour, Camaieu, Home & You, Mohito, Reserved, Cropp Town, Rossmann, Douglass, Deichmann czy Orsay. Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz liczne restauracje i kawiarnie.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.