Dwupoziomowy Jupi Park i nowe sklepy w Arkadii

Jupi Park w Arkadii w Warszawie

Oferta dziecięco-rozrywkowa Arkadii znacznie się powiększyła – dokładnie o 1200 mkw. na dwóch poziomach nowo otwartej sali zabaw Jupi Park. To nie jedyne otwarcie w Arkadii w ostatnim czasie.

Dzieci do 3 lat mogą korzystać z Jupi Parku pod opieką dorosłych. Istnieje również możliwość zamówienia opiekunki, która indywidualnie zajmie się pociechą pod nieobecność rodziców, dodatkową usługą zaś dla dzieci starszych jest możliwość odrobienia z nimi lekcji. Dzieci powyżej 3 lat mogą korzystać z sali zabaw bez rodziców, a dzieci niepełnosprawne nie ponoszą opłat za korzystanie z niej.

Ostatnio w Arkadii otworzyło się również kilka innych nowych lokali.

Do miłośników mody swoje kolekcje kieruje nowy lokal Superdry (ok. 180 mkw.) na poziomie 1., oferujący t-shirty, koszulki polo, topy, denim, sukienki, kurtki, koszule, dzianiny, obuwie, a także szeroką gamę toreb i akcesoriów. Dla wiernych bardziej eleganckiemu stylowi klientów otwarty został salon Lambert (ok. 57 mkw., poziom 1. obok Vistuli) – oferta marki to koszule uszyte z tkanin bawełnianych. Podobny asortyment panowie znajdą w nowo otwartym na poziomie 1. Arkadii salonie Gant (120 mkw.).

Kolejnym sklepem modowym jest salon Vagabond (poziom 0 między Samsungiem a The Body Shop), proponujący klientom styl łączący klasyczną elegancję retro z codziennym, wygodnym casualem. Wyłącznie paniom poświęcony jest za to nowy salon z modą damską Aggi (ponad 160 mkw.) na poziomie 1., pomiędzy Benettonem a Jubitom Luxury Omega. Oferta obejmuje propozycje do biura, na co dzień oraz na wyjątkowe okazje. Listę najnowszych salonów w Arkadii zamyka współtworzona przez polskich projektantów marka modowa Medicine (ponad 400 mkw., poziom 1., obok Stradivariusa).

Renowację przeszły również takie lokale handlowe i usługowe, jak myjnia samochodowa Autonatura na parkingu podziemnym, sklep marki modowej Mango (przeniesiony na poziom 1. obok Orsaya), który powiększył swoją ofertę o asortyment męski i dziecięcy, a dzięki powierzchni 1023 mkw. stał się flagowym salonem tej marki w Polsce, oferującym wszystkie linie produktowe (Men, She, Kids).

Przeobraziły się również sklepy Deichmann, W.Kruk oraz Vistula, która stała się największym sklepem marki w Polsce (400 mkw.) ze specjalnymi usługami krawieckimi – made to measure (MTM).

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.