Deichmann planuje dalszą ekspansję

DEICHMANN rozwija się intensywnie w sferze online. Dużą uwagę przywiązuje do rozwoju sieci sklepów stacjonarnych.

Od niedawna DEICHMANN oferuje również serwis dostawy do domu „Ship2home“. Oznacza to, że w przypadku braku wybranych butów w czasie zakupów w centrum handlowym, klient może zapłacić za nie bezpośrednio w salonie i otrzymać w ciągu 3 dni roboczych darmową przesyłką do domu lub pod inny dowolnie wskazany adres. Warunkiem jest jedynie ich
dostępność w sklepie online.

Jednym z głównych celów ekspansji są  miasta liczące powyżej 30 tys. mieszkańców, w których spółka nie ma jeszcze swoich sklepów. Dzięki temu coraz więcej osób zainteresowanych asortymentem DEICHMANN ma do niego dostęp również lokalnie.  

Pod koniec 2014 roku sieć DEICHMANN w Polsce liczyła 233 sklepy. To o dziesięć więcej niż w poprzednim roku, co z kolei oznacza stworzenie około 60 nowych miejsc pracy. Nowe sklepy powstały m.in. w Radomsku, Turku, Żorach, Milanówku, Ełku, Nowej Soli oraz Chełmie.

Plan na 2015 zakłada utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju, tak, aby również w tym roku stworzyć podobną ilość nowych miejsc pracy. Nowe oddziały otwarto już w Wieluniu i Swadzimiu, a kolejne powstają m.in. w Elblągu, Gryficach, Bartoszycach, Krotoszynie, Świnoujściu, Krośnie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Jaworznie, Malborku oraz Zambrowie. Ponadto 12 sklepów ma zostać w tym roku zmodernizowanych. W bieżącym roku spółka planuje inwestycje w wysokości 22 mln zł.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.