Cztery nowe marki w centrum Solaris w Opolu

Grey Wolf, Swiss, X-Kom oraz szkoła językowa Master to nowi najemcy centrum handlowego Solaris w Opolu. Pojawienie się oferty czterech nowych najemców to kolejny etap procesu rekomercjalizacji centrum, które w marcu przyszłego roku obchodzić będzie pięciolecie swojej działalności.

Grey Wolf to polska marka działająca w segmencie odzieży dla kobiet. Salon w Solaris Center jest jedynym sklepem marki w Opolu.

Swiss to marka która zadebiutowała w Opolu, otwierając swój pierwszy i jedyny salon w Solaris Center. Swiss to obecnie ponad 70 butików z zegarkami i biżuterią, zlokalizowanych w centrach handlowych w Polsce.

Salon X-Kom zlokalizowany na drugim poziomie galerii, specjalizuje się w sprzedaży komputerów stacjonarnych, notebooków, oprogramowania i akcesoriów.

Centrum Edukacyjne Master oferuje szeroki wachlarz kursów językowych dla dzieci, dorosłych oraz firm.

Solaris Center w Opolu to obiekt handlowo-usługowo-rozrywkowy, zlokalizowany w centrum miasta przy Pl. Kopernika, w pobliżu Rynku i Uniwersytetu Opolskiego. Na powierzchni ponad 17 tys. mkw. GLA działalność prowadzi 86 najemców. Główne marki obecne w Solaris Center to Alma, Intersport, EURO RTV AGD, Zara, C&A, New Yorker, Bershka, Stradivarius, Reserved, Douglas, Camaieu czy Promod. Helios, połączony z centrum handlowym, to jedyny obiekt kinowy typu multiplex w Opolu.

W negocjacjach z markami Grey Wolf oraz Swiss, właściciela centrum reprezentowała firma doradcza Colliers International, będąca wyłącznym agentem odpowiedzialnym za doradztwo strategiczne i rekomercjalizację centrum.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.