
Sklep CCC w Galerii Malta zajmuje powierzchnię ponad 1 400 mkw. i został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Podobne realizacje wprowadzono również w niedawno otwartych sklepach w innych europejskich krajach, w których CCC rozwija swoją sieć sprzedaży.
W nowej aranżacji uwagę zwracają przede wszystkim wielkopowierzchniowe szklane witryny oraz ekrany LED, umieszczone w różnych częściach sklepu, na których w nowoczesny sposób promowana jest oferta firmy, ale które służą też opowiedzeniu jej historii.
Przestrzeń podzielona została na strefy: damską, męską, dziecięcą, sportową oraz strefę z akcesoriami. Każdą ze stref tworzą pokoje produktowe, wyodrębnione dzięki wyjątkowemu oświetleniu liniowemu alei centralnej.
We wnętrzu dominują pastelowe kolory połączone z flagowym pomarańczowym logotypem marki, który w najnowszym, odświeżonym wydaniu, prezentuje uproszczone liternictwo. Do tego dodane zostały minimalistyczne, drewniane meble.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.