
Salon Big Star
W Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy w Polsce sklep w nowej odsłonie marki Big Star. Firma w najbliższym czasie zamierza przeprowadzić refreshing części sklepów obecnych w systemie franczyzowym i realizować kolejne otwarcia według nowego konceptu Authentic.
Całość nowych aranżacji utrzymana jest w minimalistycznym klimacie loftu, manufaktury czy warsztatu. Przewaga surowych materiałów tj. beton z wzorem odciśniętego szalunku z desek czy monochromatyczna stal, przełamanych naturalnym drewnem i czarnym ceglanym murem podkreśla podstawowe atrybuty jeansu, w jego pierwotnej formie: prostotę, autentyczność, trwałość i uniwersalność.
Naturalne odcienie wzbogacono akcentami kolorystycznymi – ciemnym błękitem oraz intensywnym pomarańczowo-czerwonym, nawiązującymi zarówno do kolorów używanych w przemyśle z drugiej- do barw marki Big Star i jej głównego produktu. Przestrzeń została podzielona na strefę damską i męską poprzez zróżnicowanie sposobu wykończenia ścian. Zastosowanie kilku typów zabudowy przyściennej pozwoliło wyodrębnić i wyeksponować poszczególne grupy asortymentowe.
Opracowanie nowego konceptu sklepu jest m.in. związane z ekspansją marki w Polsce i za granicą przez firmę Big Star, która realizując podstawowe założenia dotyczące prezentacji kolekcji stara się i pamiętać o nowych tendencjach w obszarze retail design.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.