Atrium Targówek wzbogaca ofertę gastronomiczną

Atrium Targówek

Do grona najemców warszawskiego centrum handlowego Atrium Targówek dołączył nowy lokal gastronomiczny – Green It, który oferuje zdrową żywność.

Z końcem grudnia strefa food court w Atrium Targówek została wzmocniona przez nowego najemcę –Green It. Głównym punktem menu są duże lunchowe wrapy, a także sałaty i kompozycje soków. W Atrium Targówek lokal zajmuje powierzchnię ok. 42 mkw.

Atrium Targówek jest obiektem rozrywkowo - handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Reserved, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.