Tu jesteś:

PRCH Retail Awards 2011 - ponad 80 000 złotych zebranych na cele charytatywne podczas gali

Ponad 80 000 złotych – to kwota jaką firmy stowarzyszone w Polskiej Radzie Centrów Handlowych zebrały na rzecz podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z oddziałów onkologii, a niezwykłe upominki i warsztaty  z udziałem firm z branży centrów i sieci handlowych uatrakcyjnią spotkania gwizdkowe z św. Mikołajem na oddziałach.

12. października w warszawskiej Fabryce Trzciny, Polska Rada Centrów Handlowych zorganizowała galę PRCH Retail Awards 2011, której punktem kulminacyjnym była aukcja charytatywna. Elementem budującym nastrój i pozytywne emocje wśród uczestników spotkania był niezwykły pokaz kolekcji Jesień - Zima 2011/2012 Domu Mody Caterina, w którym udział wzięły Ambasadorki Fundacji Spełnionych Marzeń: Edyta Herbuś, Anna Samusionek, Magdalena Różczka oraz przedstawicielki branży retail: Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Maria Prokop, Agnieszka Mielcarz, Agnieszka Zielonka, Anna Szmeja-Kroplewska.

Przedstawiciele firm: MASTER MANAGEMENT GROUP, BURO HAPPOLD, DTZ POLAND, MAYLAND REAL ESTATE, CAELUM DEVELOPMENT, DIVA POLAND, DETALINFO.PL oraz MARCIN PROKOP zlicytowali wystawione przedmioty na łączną kwotę ponad 30 000 złotych. Całkowity dochód z licytacji zostanie przeznaczony na zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla małych pacjentów z oddziałów onkologicznych, których wspiera Fundacja.

Niezwykłym rekwizytem aukcji, był naturalnych rozmiarów Koń dekoracyjnyprzekazany przez Redakcję Magazynu Kikimora. Firmy, które wzięły udział w jego licytacji okazały niezwykłą hojność i otwartość na potrzeby dzieci. Firmy CAELUM DEVELOPMENT, LUXIONA POLAND, DEICHMANN OBUWIE, SFINKS POLSKA i C&A zobowiązały się do przekazania prezentów i zorganizowania m.in.: lotu balonem (SFINKS POLSKA), warsztatów z projektowania biżuterii (CAELUM DEVELOPMENT), sesji czytania bajek na oddziałach onkologii, a nawet ufundowania oświetlenia za 35 000 złotych na oddziałach (LUXIONA POLAND). Do dzieci trafią również plecaki, buty i zabawki w formie prezentów gwizdkowych (DEICHMANN OBUWIE, C&A). Łączna kwota darowizn to ponad 50 000 złotych!

Od kilkunastu lat zarządcy i właściciele centrów handlowych, we współpracy z najemcami galerii, angażują się w działalność charytatywną organizując na terenie galerii handlowych w całej Polsce wydarzenia promujące: zdrowie, edukację, kulturę i sztukę, a nawet  ekologię i bezpieczeństwo. Polska Rada Centrów Handlowych, której celem jest m.in. edukacja i promocja pozytywnego wizerunku centrów handlowych, od 2 lat angażuje się w działalność dobroczynną. „Znamienita część członków naszej organizacji realizuje strategie Corporate Responsability co było dla nas motywacją do szerszego propagowania idei odpowiedzialności społecznej biznesu jak i działań firm zrzeszonych w naszej organizacji. Mamy nadzieję, że zebrane pieniądze oraz upominki pomogą dzieciom i ich najbliższym na chwilę zapomnieć o codziennych troskach”, powiedziała Anna Szmeja-Kroplewska, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×