Tu jesteś:

Kobiety biznesu wspierają etykę

30 listopada 2017 r. w centrum konferencyjnym Office Hub w Warszawie odbyła się debata Stowarzyszenia Ladies First – "Etyka w biznesie. Rola CSR w rozwoju organizacji”. 

W spotkaniu, które tradycyjnie miało charakter networkingowy, wzięło udział blisko 70 przedstawicielek firm logistycznych, przemysłowych, FMCG, kancelarii prawnych, firm doradczych, agencji reklamowych i wielu innych. Ekspertki mogły wymienić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe. Spotkanie otworzyła Prezeska Fundacji oraz Dyrektor Biura CSR BGŻ BNP Paribas,  Małgorzata Zdzienicka-Grabarz. 

Jednym z punktów programu było wystąpienie prof. Moniki Płatek, która przedstawiła zarówno kulturowe, społeczne jak i prawne uwarunkowania działań związanych ze wsparciem inicjatyw społecznie użytecznych, zwłaszcza w obszarach, które bezpośrednio dotyczą kobiet oraz praw reprodukcyjnych. Z kolei Agnieszka Sikora, z Fundacji po DRUGIE opowiedziała o inicjatywie budowy Domu Młodej Matki i Dziecka. Działania te wspiera Bandi Cosmetics organizując kampanię społeczną „Czytamy dla Mamy”. Przedstawicielki firmy – Jolanta Gralewska, Brand Manager oraz Aleksandra Stanulewicz, E-commerce Manager, przedstawiły rozwiązania CSR, które w ich organizacji są wdrażane od lat. Niektóre z nich, jak zorganizowane zajęcia i opieka dla dzieci pracowników, mogłyby stanowić inspirację dla wielu dużych organizacji.

W trakcie debaty prelegentki zwróciły także uwagę na liczne bariery, wśród których są min. niska świadomość roli CSR-u, koncentracja firm na krótkoterminowych celach, brak wsparcia ze strony mediów dla upowszechniania pozytywnych wiadomości.  

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×