Tu jesteś:

Zmiany personalne w Maylandzie

Zmienili się dyrektorzy w dwóch kluczowych obiektach Maylandu. Dyrektorem powstającej w Krakowie Serenady został Marek Ciszewski dotychczas kierujący gdyńską Rivierą. W nadmorskim gigancie zastąpił go Tomasz Hofman zarządzający dotąd warszawskimi Złotymi Tarasami.

Najważniejsze zadanie związane z nowym stanowiskiem Marka Ciszewskiego to przede wszystkim otwarcie Serenady. Nowy dyrektor krakowskiego centrum z branżą związany jest od 1998 roku. Zajmował się zarówno wynajmem lokali handlowych i podpisywaniem umów z krajowymi oraz zagranicznymi firmami handlowymi jak i zarządzaniem nowoczesnymi galeriami. Z zespołem Steen&Strom tworzył pierwsze centra handlowe w Polsce (Targówek, Reduta, Plejada Bytom, Plejada Sosnowiec). Jako regionalny dyrektor wynajmu, a później członek zarządu i dyrektor ds. marketingu i wynajmu spółki zarządczej uczestniczył w projekcie Silesia City Center. W 2013 r. objął funkcję dyrektora Centrum Handlowego Riviera w Gdyni.

Tomasz Hofman, który został dyrektorem gdyńskiej Riviery jest menadżerem centrów handlowych, posiadającym wiedzę z zakresu handlu i operacji logistycznych. Nowe stanowisko w Rivierze to dla niego kolejne wyzwanie. Zanim rozpoczął karierę w zarządzaniu centrami handlowymi, odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych w firmach z branży FMCG.  Od 10 lat pracuje dla swoich klientów nad zwiększaniem wartości ich centrów handlowych. W 2010 roku, jako zarządca Centrum Handlowego Piast (obecnie Atrium Molo) w Szczecinie, miał duży wkład w przebudowę i proces rebrandingu obiektu przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłego funkcjonowania centrum. Był zaangażowany w każdy  etap  przebudowy, począwszy od zarządzania kosztami procesu, poprzez kontrolę czasową projektu, koordynację najemców i sfinalizowanie procesu rebrandingu. W 2012 roku został dyrektorem Złotych Tarasów w Warszawie. Zakres jego obowiązków obejmował nie tylko bieżące  zarządzanie obiektem, ale również optymalizację kosztową i jakościową oferowanych usług, koordynację administracji, działania marketingowe oraz techniczno-operacyjne, przyczyniające się do zwiększenia jakości oferowanych usług.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×