Tu jesteś:

Zdrojowa Invest rozbudowuje zespół

Paweł Chmielnicki

Kołobrzeski holding inwestycyjno-deweloperski Zdrojowa Invest poszerza zespół, do pracowników firmy dołączyły trzy nowe osoby.

Paweł Chmielnicki objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego sieci. Będzie bezpośrednio nadzorował prace dyrektorów poszczególnych hoteli z ponad 250-osobowa załogą. Priorytetem dyrektora operacyjnego sieci będzie podniesienie jakości obsługi oraz ujednolicenie standardów we wszystkich obiektach.

Paweł Chmielnicki ma duże doświadczenie w hotelarstwie i zarządzaniu personelem, także w sieci hotelowej. Przez ostatnie kilkanaście lat pracował w Qubus Hotel z norweskim kapitałem w Polsce, początkowo jako dyrektor obiektu, a później nadzorował 7 hoteli. Teraz będzie odpowiadał za wszystkie obiekty Zdrojowej Invest – aktualnie 4 otwarte, a niedługo 6. Przygodę z branżą turystyczna rozpoczął jeszcze na studiach.

Urszula Domagała została dyrektorem nowo otwartego obiektu Zdrojowej Invest w Szklarskiej Porębie, Cristal Resort. Do obowiązków Urszuli Domagały będzie należało dbanie o najwyższą jakość usług, wspólnie z zarządzanym przez nią personelem. Urszula Domagała jest związana z branżą hotelarską od 8 lat i ma przekrojową  znajomość funkcjonowania hoteli. Swoja drogę zawodową rozpoczynała od najniższych szczebli kariery w hotelarstwie, obejmując ostatecznie stanowisko dyrektora. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor 5-gwiazdkowego butikowego Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy, zdobywając doświadczenie w pracy z najbardziej wymagającymi klientami, oraz 4-gwiazdkowego sieciowego Hotelu Diament Plaza w Katowicach.

Magdalena Żelech dołączyła do zespołu Zdrojowa Hotels, gdzie objęła stanowisko kierownika sprzedaży konferencji w warszawskim biurze holdingu. Będzie odpowiedzialna za rozwijanie sprzedaży usług, w szczególności korporacyjnych, wszystkich hoteli Zdrojowej nad morzem i w górach, w których znajduje się łącznie prawie 500 pokoi i apartamentów z zapleczem SPA & Wellness oraz kilkanaście sal konferencyjnych.

Magdalena Żelech posiada ponad 10 lat doświadczenie w zakresie sprzedaży, a od ponad 8 związana jest z branżą turystyczną. Umożliwiło jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej, prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała za działania sprzedażowe z segmentu MICE na stanowiskach kierowniczych w firmach: Haxel Events & Incentive, touroperatora Exim Tours, a ostatnio MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×