Tu jesteś:

Awanse na stanowiska dyrektorskie w Colliers International

Katarzyna Chudawska, Łukasz Orzechowski oraz Wioletta Bodnaruś awansowali na stanowiska Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International.

Katarzyna Chudawska do zespołu Colliers REMS (ang. Real Estate Management Services) dołączyła w 2013 roku. Wcześniej swoją karierę rozwijała w innych firmach doradczych m.in. na stanowiskach specjalisty finansowego i zarządcy nieruchomości. Katarzyna posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami. Obecnie wraz z zespołem jest odpowiedzialna za zarządzanie budynkami Cedet, Senator oraz Aktyn Business Park i Chmielna 132/134 dla trzech wiodących funduszy inwestycyjnych na rynku polskim oraz wsparcie dla zespołu zarządców i młodszych zarządców w ramach swojej części portfela nieruchomości w Warszawie. W ostatnim czasie dołączyła do prestiżowego grona członków organizacji zrzeszającej profesjonalistów z branży nieruchomości oraz budownictwa Royal Institution of Chartered Surveyors - RICS.

Łukasz Orzechowski  jest związany z Colliers International od 2012 roku, posiada w sumie ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Od początku swojej kariery w Colliers zarządza budynkiem Metropolitan w Warszawie. Do jego obowiązków należy także wsparcie zarządców w miastach regionalnych. W ciągu ostatnich lat zajmował się także nieruchomościami, takimi jak Norway House, Pałac Młodziejowskiego, Nordic Park, Metron oraz Feniks. Sprawował również obowiązki Asset Managera przy budynkach Koszykowa 54, Chmielna 132 oraz Ilmet.  Łukasz posiada uprawnienia LEED Green Associate.

Wioletta Bodnaruś do zespołu Colliers dołączyła w 2008 roku jako specjalista ds. finansów. Później obejmowała także stanowiska starszego specjalisty oraz kontrolera finansowego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała pracując jako analityk finansowy, a także niezależna księgowa. Do jej obowiązków należy nadzór nad częścią finansową portfela nieruchomości, ustalanie procesów i procedur przy przejmowaniu nowych budynków w zarządzanie oraz szkolenie i wsparcie zespołu specjalistów finansowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×