Tu jesteś:

Dom Mody Klif: odświeżenie wizerunku i nowy język komunikacji

Dom Mody Klif, Warszawa

W ślad za odświeżeniem wizerunku warszawskiego Klifu, który obecnie przechodzi gruntowny remont fasady i wnętrza, podąża nowy język komunikacji.

Klif to jeden z pierwszych multibrandowych obiektów handlowych w Warszawie, który od ponad trzynastu lat stanowi ważny punkt na modowej mapie stolicy. Klif komunikuje się inaczej niż pozostałe centra handlowe, podkreślając swoje konotacje z uznawanymi na świecie markami odzieżowymi oraz kierując swoją ofertę do klienta poszukującego produktów z segmentu Premium. Głównym celem metamorfozy obiektu jest podkreślenie prestiżowego rodowodu Klifu poprzez odświeżenie jego wizerunku.

- Dom mody to kategoria znacznie pojemniejsza niż centrum handlowe. Zawsze staraliśmy się pozycjonować nie tylko jako miejsce, w którym można dokonać zakupów najnowszych kolekcji odzieżowych, ale również kreatora trendów, który dba o wizerunek swoich klientów. Zdecydowaliśmy się na remont generalny, zarówno fasady jak i wnętrza, które będą bardziej adekwatne do tożsamości naszej marki. Równolegle wdrażamy nowy język komunikacji, dzięki któremu pragniemy podkreślić swoją indywidualną pozycję na warszawskim rynku modowym ­– mówi Iga Aksamit, Dyrektor Marketingu BNP Paribas Real Estate Poland zajmująca się m.in. marketingiem dla Domu Mody Klif. 

W Domu Mody Klif znajdą się  między innymi marki takie jak: Max Marę, Caterinę, Lacoste, Gant, Laure Guidi czy Pinko. To także butiki, dostępne jedynie w Warszawie, tj. S'portofino, Betty Barclay, Adventure Sports, Tretorn czy Veroni z kolekcją Elizabetty Franchi.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×