Tu jesteś:

Zalando łączy sprzedaż online i offline

Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w oparciu o model Connected Retail – do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

System współpracy z detalistami stacjonarnymi zostanie wdrożony na kolejne rynki w 2019 r. Zalando widzi przyszłość rynku e-commerce w integracji z handlem stacjonarnym – uwzględnia rozwój omnichannel w długofalowej strategii swojego rozwoju. 

Zalando – wiodąca platforma modowa i lifestyle’owa w Europie, do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych. Projekt ten rozpoczął się w firmie cztery lata temu. Zalando udało się stworzyć otwarty ekosystem, będący polem współpracy wszystkich grup branży modowej na płaszczyźnie cyfrowej. Ambicje Zalando w tym zakresie nie kończą się na Niemczech. W 2019 roku model Connected Retail zostanie wprowadzony na rynki zagraniczne, na których obecne jest Zalando, w pierwszej kolejności w Holandii. 

Dzięki Connected Retail sprzedawcy współpracujący z Zalando mogą poszerzyć dostępność swojego asortymentu w sklepach stacjonarnych o platformę internetową. Przykładowo, kiedy klient zamawia artykuł, którego nie ma już w magazynie Zalando, ale posiada go któryś z partnerów, zamówienie wysyłane jest do sklepu znajdującego się najbliżej adresu dostawy. Lokal odbiera zamówienie i wysyła je bezpośrednio do klienta, który otrzymuje przesyłkę szybko i sprawnie. 

Już dziś widać wyraźnie, że związek pomiędzy handlem online i stacjonarnym prawdopodobnie będzie się zacieśniać w przyszłości. Proces zakupowy od dawna odbywa się za pośrednictwem różnych kanałów: klienci czerpią informacje i inspiracje najczęściej online (z mediów społecznościowych, e-sklepów marek lub platform sprzedażowych), porady i decyzje zakupowe podejmowane są natomiast zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w kanale internetowym. Nowa cyfrowa rzeczywistość oferuje klientom i sprzedawcom wiele możliwości.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×