Tu jesteś:

Zakupy na Chmielnej w Warszawie?

233 tys. przechodniów tygodniowo, prawie 12 mln w ciągu roku – tyle osób odwiedza ul. Chmielną w Warszawie. LHI sp. z o.o., realizująca inwestycję biurowo-handlową Chmielna 25, zleciła wykonanie analizy demograficznej ulicy i jej bliskiego otoczenia pod kątem zbadania potencjału handlowego tego rejonu oraz oczekiwań mieszkańców stolicy.

Badanie przeprowadziła firma Millward Brown. Z analizy wynika, że 30 proc. przechodniów jako cel wizyty deklaruje zakupy, a 23 proc. jedzenie na mieście. Jednocześnie 55 proc. odwiedzających ul. Chmielną deklaruje, że dokonuje w okolicy zakupów.

Badanie pokazało też, że w granicach 15 minut pieszo od inwestycji Chmielna 25 mieszka ponad 22 tys. osób i pracuje około 175 tys. ludzi. Ruch pieszy w rejonie obiektu zmierzony w ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku w godzinach 10. – 19., wynosi 233 tys. przechodniów. Ankietowani deklarują, że chcieliby, aby na ul. Chmielnej powstały przede wszystkim sklepy odzieżowe oraz spożywcze.  Chętnie widzieliby tutaj także sklepy z elektroniką i multimediami, sklepy obuwnicze oraz drogerie. Najwięcej osób przemieszczających się w tygodniu ul. Chmielną stanowi grupa 20-39-latków, a w ciągu weekendu ponad 50 proc. przechodniów to ludzie w wieku 20-39 lat.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×