Tu jesteś:

TextilMarket zwiększa dynamikę obrotów

Textil Market

Szacunkowe obroty właściciela sieci dyskontowej TextilMarket oraz marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash w marcu 2014 r. wyniosły 36,7 mln zł i wzrosły o 11,3 proc. w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Lokomotywą wzrostu przychodów Grupy był segment dyskontowy, który urósł aż o 21 proc. Sprzedaż w części modowej utrzymała się na analogicznym poziomie do ubiegłorocznej.

W marcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 36,7 mln zł, czyli 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1,5 proc. w porównaniu do marca  2013 r.

- W marcu br. osiągnęliśmy znacznie większy wzrost obrotów niż powierzchni handlowej. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z rozwoju sprzedaży w części dyskontowej. Z każdym kolejnym miesiącem tego roku notujemy wyższą dynamikę obrotów sieci TextilMarket w ujęciu r./r. W minionym miesiącu wzrost sprzedaży sięgnął już 21 proc.. Na tej części biznesu zarabiamy coraz więcej - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Sieć TextilMarket w marcu osiągnęła obroty w wysokości 21,0 mln zł. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec marca składała się z 289 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,5 tys. mkw., czyli 4 proc. więcej niż w marcu 2013 r.

- Z kolei w segmencie modowym sprzedaż w marcu utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie. Osiągnięte obroty są satysfakcjonujące biorąc pod uwagę m.in. zmniejszoną powierzchnię handlową segmentu wynikającą z zamknięcia w zeszłym roku nierentownych placówek oraz zmniejszenie wyrażonej w złotych sprzedaży na Ukrainie, co jest wynikiem jedynie dewaluacji hrywny, gdyż poziom sprzedaży liczony w hrywnach był taki sam jak rok temu - dodał Bogusz Kruszyński.

W sieci marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash sprzedaż w marcu wyniosła  15,7 mln zł i była na poziomie marca 2013 r. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,7 mln zł, czyli 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec marca 2014 r. wyniosła 37,8 tys. mkw. i była na o 2,3 proc. niższa niż w marcu 2013 r.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×