Tu jesteś:

Targi ReDI w Warszawie

To najbardziej oczekiwane przez profesjonalistów z branży retail wydarzenie roku. W dniach 28-29 maja, na Stadionie Narodowym w Warszawie, pojawi się ponad 1100 decydentów z branży nieruchomości komercyjnych, 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, 50 wystawców, którzy zaprezentują portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej.

Wydarzenie wspiera 45. partnerów medialnych, instytucji i organizacji, a program konferencji i prezentacji jest szeroko komentowany w branży dzięki m.in. zaproszeniu Prezydentów Miast do dialogu o przyszłości i kształcie ulic handlowych. Sponsorem strategicznym targów ReDI jest BNP Paribas Real Estate.

Bardzo ważną częścią programu Targów ReDI jest symboliczne rozpoczęcie dialogu pomiędzy Przedstawicielami Miast i ekspertów branży retail o przyszłości i kształcie ulic handlowych w Polsce. - W poprzednim systemie politycznym ulice handlowe, sklepy osiedlowe i bazary, jak również domy towarowe były niemal jedynymi miejscami gdzie Polacy mogli dokonywać zakupów. Od ponad 20 lat gospodarki wolnorynkowej stawiają one czoła konkurencji ze strony nowoczesnych centrów handlowych oraz alternatywnych kanałów sprzedaży, szczególnie w przypadku artykułów „niespożywczych”. To właśnie rynek produktów „niespożywczych” został niemal całkowicie zdominowany przez centra handlowe. Niezwykle ciekawe jest obserwowanie jak odradzają się ulice handlowe, którymi coraz częściej interesują się zarówno polskie jak i międzynarodowe marki, wynajmując przy nich lokale handlowe. Podobnie jak w miastach Europy Zachodniej, także w Polsce ulice handlowe powinny równoważyć i uzupełniać skład branżowy centrów handlowych poprzez zróżnicowaną ofertę, niezależnie czy znajdują się w śródmieściu czy poza centrum. Oprócz tego stanowić mogą naturalną, zdrową konkurencję wobec rosnącego rynku centrów handlowych. Niebagatelną rolę w rozwoju ulic handlowych odgrywać będzie polska klasa średnia, która może coraz częściej poszukiwać różnorodności w ofercie handlowej i usługowej. Dzięki temu będą mogli obserwować i aktywnie uczestniczyć w transformacji centrów swoich miast - mówi Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Targi ReDI

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×