Tu jesteś:

Spore zmiany w Jones Lang LaSalle

Nowe logo JLL

Jones Lang LaSalle, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, ogłosiła zmianę nazwy na JLL i wprowadzenie odświeżonego logo.

Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer, JLL, komentuje: Pomimo zmiany nazwy, nasza kultura organizacyjna, wartości i najwyższa jakość usług świadczonych na rzecz klientów pozostają bez zmian. Nowa, uniwersalna i krótka nazwa ma szereg zalet, przede wszystkim jest łatwa do wymówienia, zapamiętania i ekspozycji. To dla nas bardzo istotne, jako że działamy na rynkach nieruchomości całego świata.

Zmiany w zapisie nazwy i logo JLL zostaną wdrożone na całym świecie w ciągu dwóch lat. Nazwa prawna firmy – Jones Lang LaSalle Incorporated (w Polsce - Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.) oraz nazwa jej spółki zależnej – LaSalle Investment Management pozostają bez zmian.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×