Grupa kapitałowa Redan - po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedażowego - notuje dynamiczny wzrost obrotów strategicznego kanału e-commerce. Liczba wrześniowych zamówień w Polsce wzrosła o 95 proc. rok do roku, dzięki zwiększeniu ruchu na stronie o 45 proc. W październiku nowa platforma wystartuje na Ukrainie.
– Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce – powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret.
Dzięki ulepszonym funkcjonalnościom i nowemu layoutowi liczba zamówień zrealizowanych we wrześniu została w ujęciu r./r. niemal podwojona (wzrost o 95 proc.). Zwiększenie ruchu na stronie wyniosło 45 proc. W skali całej grupy Redan, sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęły sprzedaż na poziomie 2.6 mln zł, co oznacza prawie 90-procentowy wzrost do września 2012 r. – Wysoka dynamika obrotów uzyskiwana w naszym kraju przy wykorzystaniu nowej platformy e-commerce, powoduje że nowy system będziemy systematycznie wdrażać też na innych rynkach. Jeszcze w tym miesiącu nowa platforma zacznie działać na Ukrainie – podkreślił Grzegorz Lipnicki.
Grupa Kapitałowa Redan jest właścicielem marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.