Tu jesteś:

Redan rośnie w siłę w internecie

Grupa Kapitałowa Redan uzyskała w I kwartale br. obroty na poziomie 97,5 mln zł, co oznacza wzrost r./r. o 12 proc. Poprawa obrotów Grupy to w dużej mierze efekt dynamicznie rozwijającej się sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy. Grupa odnotowała jednak spadek osiąganej marży handlowej brutto.

O 12 proc. do 97,5 mln zł wzrosły w I kwartale 2013 r. obroty Grupy Redan, względem analogicznego okresu poprzedniego roku. Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła 41 proc. i była niższa o ponad 3 p.p. od marży zrealizowanej
w analogicznym okresie 2012 r.

-Po dobrym styczniu i lutym, w marcu sprzedaż nowej kolekcji była niższa od oczekiwanej, ponieważ klienci wstrzymywali się jeszcze od zakupów odzieży wiosennej. Odbiło się to na obniżeniu poziomu osiąganej marży brutto na sprzedaży, ale pozwoliło nam wyprzedać większość towarów z minionej kolekcji jesień–zima -podkreślił Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.

Poprawa obrotów Grupy to także efekt dynamicznie rozwijającej się sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy. W I kwartale br. e-commerce zapewnił 7,6 mln zł przychodów, czyli o 64 proc. więcej niż rok wcześniej.

W samym marcu Grupa odnotowała 33,5 mln zł przychodów, czyli o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w tym miesiącu wyniosła 45 proc. i była niższa o 1 p.p. od marży zrealizowanej w marcu 2012 r. W marcu sklepy on-line (działające w Polsce i na Ukrainie) osiągnęły 2,5 mln zł przychodów, co oznacza poprawę r./r. o 42 proc.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×