Tu jesteś:

Redan reaktywuje markę Happy Kids

Redan ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. Reaktywacja marki  jest podyktowana potrzebami zakupowymi grupy docelowej Top Secret. Ubrania dla dzieci uzupełnią ofertę pozostałych marek modowych, na razie w sklepie internetowym.

– Ponowne wprowadzenie marki, która obecna była na rynku w latach 1997-2006, wynika z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają lub deklarują chęć posiadania dzieci. Odzież Happy Kids, także naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań wiodącej marki Top Secret – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A. Marka Happy Kids zaoferuje szeroki asortyment odzieży dla małych, większych i nieco starszych dziewczynek i chłopców,  w przystępnych cenach. Kolekcja jest podzielona na kilka grup wiekowych - od niemowlaków, do 8-10 lat, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia. W ofercie znajdują się t-shirty, sukienki, kurtki, spodnie dzianinowe i jeansowe oraz swetry. Na stronach portalu znajdują się także stylizacje ułatwiające zakupy z kolekcji Happy Kids. Odświeżone logo marki nawiązuje działającej pod tą samą nazwą Fundacji  Happy Kids. W wizji rozwoju całej Grupy Redan oraz strategii reaktywowanej obecnie marki dziecięcej wpisane jest stałe wspieranie jej działalności.

Grupa Kapitałowa Redan jest właścicielem marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×