Tu jesteś:

Redan podlicza listopad

Obroty Grupy Redan w listopadzie br. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż artykułów modowej marki Top Secret wzrosła w naszym kraju o 1,4 proc. w ujęciu rok do roku, a segmentu dyskontowego TXM poprawiła się aż o 9,7 proc. Spadek przychodów w skali całej Grupy to wyłącznie efekt pogorszenia sprzedaży na rynkach wschodnich.

W skali całej Grupy Redan przychody w listopadzie 2014 r. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3 proc. mniej niż w roku ubiegłym. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 6,8 proc. i wyniosły 439,5 mln zł. Na koniec listopada powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 107,5 tys. mkw., co oznacza wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do listopada roku 2013.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM w listopadzie br. wypracowała 23,5 mln zł obrotów, czyli o 9,7 proc. większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. mkw. i była o ponad 5,3 proc. większa niż w listopadzie 2013 r.

W sektorze modowym listopadowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 14,1 proc. niższa niż przed rokiem i wyniosła 18,8 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 1,4 proc., a na rynkach zagranicznych spadła o 44 proc. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w listopadzie 2014 r. wzrosła o 4,4 proc. względem listopada 2013 r. i wyniosła 41,1 tys. mkw.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×