Tu jesteś:

Polskie sieci handlowe triumfują na rynku

Polska Rada Centrów Handlowych w ramach 9 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku. Według jury konkursowego najlepszą siecią handlową została polska marka Kazar, natomiast eobuwie.pl zebrało laury jako nowa marka, która pojawiła się w ostatnim roku w galeriach handlowych.  

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 11 października br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, w gronie niemal 400 przedstawicieli branży handlowej ogłoszone zostały najlepsze projekty centrów, sieci handlowych i prowadzonych przez nie kampanii. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców: markę odzieżową Kazar, jako najlepszą sieć handlową oraz eobuwie.pl jako nową sieć handlową, która pojawiła się w ostatnim czasie w centrach handlowych. 

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Bonarka City Center w Krakowie, za doskonale przeprowadzoną kampanię public relations oraz Galerię Tomaszów za kampanię wizerunkową. Wydarzeniem roku wybrano natomiast akcję w łódzkiej Manufakturze „Digital origami i rozświetlona Manu”, a najlepszą prosprzedażową kampanią „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, która odbywała się w Galerii Katowickiej. Jury przyznało także nagrodę centrom wyprzedażowym Factory za najlepszą kampanię internetową oraz doceniło działania CSR podejmowane przez zarządcę centrum 3 Stawy w Katowicach. Jurorzy docenili także działania employer brandingowe prowadzone w Polsce przez McDonald’s Polska. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

Giełda i Waluty

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2018-11-21
USD 3,7829 -0,19%
EUR 4,3070 -0,56%
CHF 3,8029 -0,37%
GBP 4,8353 -0,60%
Wspierane przez Money.pl
Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2018-11-21 13:16)
WIG 56125.51 +1,67%
WIG20 2202.33 +1,93%
mWIG40 3824.75 +1,39%
sWIG80 10691.22 +0,03%
Wspierane przez Money.pl
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×