Tu jesteś:

Poczta Polska zarobiła 400 mln

Poczta Polska zarobiła 400 mln złotych na sprzedaży produktów w placówkach. 

Działalność handlowa w ubiegłym roku przyniosła Poczcie Polskiej 400 mln zł przychodu - poinformowała  spółka . W tym roku, jak zakłada PP, ze sprzedaży produktów w placówkach uda się uzyskać nawet pół miliarda złotych. 

- Klienci przyzwyczajają się, że działalność Poczty Polskiej nie ogranicza się wyłącznie do obsługi przesyłek. Konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, ponieważ chcemy oferować atrakcyjne produkty w przystępnych cenach. Sprzedaż płyt, książek i artykułów papierniczych ma duże znaczenie dla społeczności wsi i mniejszych miejscowości, gdzie placówki Poczty Polskiej mają do odegrania szczególnie ważną rolę - ocenił Grzegorz Kurdziel członek zarządu Poczty Polskiej. 

Od 2015 roku w Poczcie rośnie sprzedaż prasy egzemplarzowej i książek. W 2017 roku przychód z tej sprzedaży wyniósł niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln zł.

W 2018 roku Poczta Polska kontynuuje działania zmierzające do uporządkowania oferty handlowej i atrakcyjniejszego prezentowania jej w placówkach.  Jej tegorocznym celem jest zwiększenie przychodów o 20 proc. - chce wzmocnić swoje udziały w segmencie handlu i stać się dystrybutorem towarów pocztowych, papierniczych, biurowych i prasy. 

Poczta Polska ma ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Placówki są punktami oferującymi usługi komunikacyjne i finansowe lokalnym społecznościom.

Źródło: PAP

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×