Tu jesteś:

Nowa nazwa, logo i strona internetowa marki Copla

Nowe logo CCM - Copla Construction Management

Copla Polska, firma świadcząca kompleksowe usługi w branży budowlanej, przeprowadziła proces rebrandingu, którego efektem jest nowa identyfikacja wizualna. Spółka będzie odtąd funkcjonowała pod nazwą CCM - Copla Construction Management oraz posługiwała nowym logotypem.

Od początku swojego istnienia na polskim rynku, tj. od 2001 roku, firma działała pod nazwą niemieckiej spółki matki, natomiast od 2009 roku funkcjonuje jako samodzielny podmiot. Zmiana nazwy, a co za tym idzie także logo, zwiększy rozpoznawalność marki i profilu jej działania oraz pozwoli na lepszą identyfikację firmy z branżą budowlaną.

- Zmiana identyfikacji wizualnej ma stanowić nowy początek dla naszych działań w Polsce i podkreślać kompleksowość świadczonych przez nas usług. Obszar naszych kompetencji to przede wszystkim budownictwo przemysłowe, ale także inwestycje komercyjne, mieszkaniowe i logistyczne. Realizujemy projekty kompleksowo, od opracowania koncepcji działań, przez wykonanie projektu i jego realizację, aż po organizację odbiorów - mówi Jens Winter, prezes zarządu Copla Construction Management.

Za kreację nowego logo i strony internetowej odpowiadała agencja Evipstudio, zajmująca się kompleksową obsługą działań firm w Internecie.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×